Ingyenes Házhozszállítás   |   30 napos visszaküldési garancia

Szállítás és visszatérítés

Mikorra várható a kiszállítás?

Az eyerim a legnépszerűbb termékeket központi elosztó centrumban tartja, hogy biztosíthassa, hogy minden esetben legkésőbb 24 órán belül feladásra kerüljenek. Ezek a termékek az oldalon könnyen felismerhetők – meg vannak jelölve a “Raktáron” bélyeggel.

A többi termék általában 10 munkanapon belül kerül feladásra. A várható kézbesítési idő minden esetben a termék adatlapján látható.

FONTOS: Limitált szériájú kollekciók esetében és szezonális termékeknél ez akár tovább is tarthat, de ne aggódj – ha valamiért tovább tart a szállítás, arról tájékoztatunk, hogy ne érjen semmilyen meglepetés.

Tényleg ingyenes a szállítás? Szállítotok külföldre is?

Igen. Az eyerim ingyenesen szállítja az összes termékét egyenesen az ajtódig.

A szállítás teljesen ingyenes az EU összes országába.

Ha bárhol máshol laknál, akkor csak írj nekünk egy e-mailt a kapcsolat@eyerim.hu címre és mi biztosan megtaláljuk a legolcsóbb módját, hogy eljuttassuk hozzád a terméket. Ebben az esetben az összes járulékos költség, vám téged terhel.

Hogyan követhetem a kiszállítás alatt álló csomagomat?

Amint feladásra került a csomagod, kapni fogsz egy e-mailt a feladás igazolásáról a követési kódoddal együtt, aminek segítségével a küldeményen tarthatod a szemed.

Ennek bekövetkeztéig bármikor meg tudod nézni a rendelésed aktuális állapotát a fiókodba belépve.

Melyik társaság szállítja ki a csomagomat?

A rendelt árut a megbízható nemzetközi szállítmányozási partnerünk a GLS kézbesíti egyenesen a kezedbe.

Nem vagy benne biztos, hogy a kézbesítés napján a megadott címen elérhető leszel? Nem probléma. Komplikációk esetén a futár fel fog hívni, hogy a termék biztonságban eljusson hozzád.

Van lehetőség a szemüvegek visszaküldésére?

Igen, természetesen. Köszönhetően a 30 napos visszaküldési szabályunknak, rizikó nélkül vásárolhatsz.

Amennyiben a rendelt termék mégsem nyeri el a tetszésedet vagy nem a jó méret, a kézbesítés napjától számítva 30 napig visszaküldheted.

Amennyiben a termékedet ki kívánod cserélni egy másikra, akkor tájékoztass minket. Sajnálatos módon egy megrendelésen belül nem biztosítunk termékcserét, azonban bármikor örömmel rendelünk számodra egy másik új terméket. Annyi a teendőd, hogy weboldalunkon leadsz egy új megrendelést az újonnan kiválasztott termékkel. Amint az általad visszaküldött eredeti termék feldolgozásra kerül, mi azonnal elindítjuk a visszatérítési folyamatot és mihamarabb postázzuk számodra az újonnan megrendelt terméket. Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy a várható kézbesítési idő megegyezik a weboldalunkon feltüntetett idővel, amely csere esetén is érvényes.

Abban az esetben, ha nem kívánsz másik terméket megrendelni, akkor csapatunk azonnal elindítja a visszatérítési folyamatot, miután megkaptuk a visszaküldött terméket és az átment a minőségellenőrzésen. Amennyiben utánvétellel történt fizetés esetén fel kívánod gyorsítani a folyamatot, akkor arra szeretnénk megkérni, hogy légyszíves küldd el számunkra a bankszámlád adatait e-mailben, így csapatunk a visszatérítési folyamatot mihamarabb elindíthatja.

Kérlek, kövesd a lent található leírást a visszaküldés módjáról és feltételeiről.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Mint minden az eyerimen, a visszaküldés is nagyon egyszerű és könnyű.

Csak annyit kell tenned, hogy óvatosan becsomagolod a terméket, lehetőleg az eredeti csomagolásába és küldd el a magyarországi visszaküldési pontunkra, ahonnan biztonságban továbbítjuk majd a raktárunkba:

eyerim - Expandeco
Vizpart utca 32
9225 Dunakiliti
Magyarország

Kérlek értesíts minket kapcsolat@eyerim.hu e-mail címen és írd le a visszaküldés okát, hogy tanulhassunk belőle. Ne felejtsd el a rendelési számod is megadni.

Minden beérkező terméket alaposan átnézünk. Sajnos nem tudjuk elfogadni a panaszodat, ha az alábbi feltételek nem teljesülnek:

  • A terméknek használatlan, viseletlen állapotban kell lennie
  • A termék nem lehet sérült (a lencsék és a keret nem lehet karcos, vagy nem lehet látványosan hordott állapotú)
  • A terméknek az eredeti csomagolásában, a tokjával és minden kiegészítőjével együtt kell visszaérkeznie
  • Minden eredetiséget igazoló címkét és gyártói pecsétet mellékelni kell
  • A csomagolásnak és postázási módnak biztonságosnak kell lennie. Az eyerim nem vonható felelősségre azokért a termékekért, amik megsérültek, vagy elvesztek útközben. Kérjük, hogy őrizd meg a postai bizonylatot a csomag feladásáról.

FONTOS: A visszaküldést neked kell fizetned, viszont amennyiben a terméket ki szeretnéd cseréltetni, a csereterméket ingyen szállítjuk ki számodra.

FONTOS: Sajnos nem tudjuk visszatéríteni a speciálisan számodra készült elemeket. Személyre szabott dioptriás lencsékkel rendelkező szemüvegek esetében csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.

FONTOS: Felhívjuk figyelmed, hogy a fenti cím a gyűjtőraktárunkhoz tartozik, ahol összegyűjtjük az összes visszajuttatott csomagot, innen fogjuk majd azokat továbbítani a központi raktárunkba. Pénzvisszatérítés vagy árucsere nem kerül feldolgozásra mielőtt a csomag eljutna a szlovákiai központi raktárba, ahol érkezéskor ellenőrizni fogják azt. A csomag gyűjtőraktárba való megérkezése után további 8-14 napot vesz igénybe, hogy az eljusson a központi raktárunkba. Csapatunk tájékoztatni fog a kézbesülésről és feldolgozza a pénzvisszatérítést.

Mikor érkezik meg a visszafizetés a számlámra?

Amint az általad visszaküldött termék átesett a minőségellenőrzésen és raktárunk azt feldolgozta, küldünk számodra egy üzenetet és elindítjuk a visszatérítési folyamatot - a teljes folyamat átlagosan 14 napig is tarthat. 2-5 munkanappal a visszatérítés rögzítése után meg fog jelenni az összeg a bankszámládon. Azonban ez eltérhet a kártyatársaságod, a bankkártyád típusa vagy az azt kiállító bank saját ügymenete alapján.

Sérülten érkezett meg a termék.

Nagyon sajnáljuk, hogy ez történt veled.

Mindent megteszünk, hogy elkerüljük ezeket a szituációkat. Minden terméket átnézünk mielőtt feladásra kerülnek hozzád. Sajnos azonban az eyerimnek nincs hatása arra, ami a szállítás során történik vele.

Kérünk, hogy készíts róla egy képet és küldd el nekünk a kapcsolat@eyerim.hu e-mail címre. Azonnal küldünk helyette egy másik párt.

Addig is óvatosan csomagold be a terméket, lehetőleg ugyanabba a csomagolásba, amiben érkezett és küldd vissza nekünk (kövesd a fenti instrukciókat). A szállítás díját megtérítjük.