Ingyenes Házhozszállítás   |   30 napos visszaküldési garancia

kapcsolat@eyerim.hu

Szállítási információk

Mikorra várható a kiszállítás?

Az eyerim a legnépszerűbb termékeket központi elosztó centrumban tartja, hogy biztosíthassa, hogy minden esetben legkésőbb 24 órán belül feladásra kerüljenek. Ezek a termékek az oldalon könnyen felismerhetők – meg vannak jelölve a “Raktáron” bélyeggel.

A többi termék általában 10 munkanapon belül kerül feladásra. A várható kézbesítési idő minden esetben a termék adatlapján látható.

FONTOS: Limitált szériájú kollekciók esetében és szezonális termékeknél ez akár tovább is tarthat, de ne aggódj – ha valamiért tovább tart a szállítás, arról tájékoztatunk, hogy ne érjen semmilyen meglepetés.

Tényleg ingyenes a szállítás? Szállítotok külföldre is?

Igen. Az eyerim ingyenesen szállítja az összes termékét egyenesen az ajtódig.

A szállítás teljesen ingyenes az EU összes országába és.

Ha bárhol máshol laknál, akkor csak írj nekünk egy emailt a kapcsolat@eyerim.hu címre és mi biztosan megtaláljuk a legolcsóbb ódját, hogy eljuttassuk hozzád a terméket. Ebben az esetben az összes járulékos költség, vám téged terhel.

Hogyan követhetem a kiszállítás alatt álló csomagomat?

Amint feladásra került a csomagod, kapni fogsz egy emailt a csomag feladásának igazolásáról a követési kódoddal amivel a csomagodon tarthatod a szemed..

Mindezek előtt meg tudod nézni a rendelésed aktuális állapotát bármikor belépve a fiókodba.

Melyik társaság szálítja ki a csomagomat?

A rendelt árut a GLS, a mi megbízható nemzetközi szállítmányozási partnerünk kézbesíti egyenesen a kezedbe.

Nem vagy benne biztos, hogy a kézbesítés napján a megadott címen elérhető leszel? Nem probléma. Komplikációk esetén a futár fel fog hívni, hogy a termék biztonságban eljusson hozzád.

Van lehetőség a szemüvegek visszaküldésére?

Igen, természetesen. Köszönhetően a 30 napos visszaküldési szabályunknak, rizikó nélkül vásárolhatsz.

Amennyiben a rendelt termék mégsem nyeri el a tetszésedet vagy nem a jó méret, a kézbesítés napjától számítva 30 napig visszaküldheted.

Amennyiben a termékedet ki kívánod cserélni egy másikra, akkor tájékoztass minket. Sajnálatos módon egy megrendelésen belül nem biztosítunk termékcserét, azonban bármikor örömmel rendelünk számodra egy másik új terméket. Annyi a teendőd, hogy weboldalunkon leadsz egy új megrendelést az újonnan kiválasztott termékkel. Amint az általad visszaküldött eredeti termék feldolgozásra kerül, mi azonnal elindítjuk a visszatérítési folyamatot és mihamarabb postázzuk számodra az újonnan megrendelt terméket. Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy a várható kézbesítési idő megegyezik a weboldalunkon feltüntetett idővel, amely csere esetén is érvényes.

Abban az esetben, ha nem kívánsz másik terméket megrendelni, akkor csapatunk azonnal elindítja a visszatérítési folyamatot, miután megkaptuk a visszaküldött terméket és az átment a minőségellenőrzésen. Amennyiben utánvétellel történt fizetés esetén fel kívánod gyorsítani a folyamatot, akkor arra szeretnénk megkérni, hogy légyszíves küldd el számunkra a bankszámlád adatait e-mailben, így csapatunk a visszatérítési folyamatot mihamarabb elindíthatja.

Kérlek kövesd az alább található leírást a visszaküldés módjáról és feltételeiről.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Mint minden az eyerimen, a visszaküldés is nagyon egyszerű, egyáltalán nem bonyolult.

Egész egyszerűen csak annyit kell tenned, hogy óvatosan becsomagolod a terméket, ideálisan az eredeti csomagolásába, és küld vissza magyarországi visszaküldési pontunkra, ahonnan biztonságban továbbítva lesz majd a raktárunkba:

eyerim - Alter Bt.
Perczel Mór u. 21.
1155 Budapest
Magyarország

Kérlek értesíts minket a kapcsolat@eyerim.hu email címen és írd le a visszaküldés okát, hogy tanulhassunk belőle és fejlődhessünk. Ne felejtsd ki a rendelési számot.

Minden beérkező terméket alaposan átnézünk. Sajnos azonban nem fogadhatjuk be, ha az alábbiak nem teljesülnek:

  • A terméknek használatlan, viseletlen állapotban kell lennie
  • A termék nem lehet sérült (a lencsék és a keret nem lehet karcos, vagy nem lehet látványosan hordott állapotú
  • A terméknek az eredeti csomagolásában kell visszaérkeznie a tokjával és az összes kiegészítőjével amiket megkaptál
  • Minden eredetiséget igazoló címke és pecsétnek benne kell lennie
  • A csomagolásnak és postázási módnak biztonságosnak kell lennie. Az eyerim nem vonható felelősségre azokért a termékekért, amik megsérültek, vagy elvesztek útközben. Kérünk őrizd meg a postai bizonylatot a csomag feladásáról.

FONTOS: A visszaküldést neked kell fizetned, viszont amennyiben a terméket ki szeretnéd cseréltetni, a csereterméket ingyen szállítjuk ki számodra.

FONTOS: Sajnos nem tudjuk visszatáríterni a speciálisan számodra készült részeket. Dioptriás szemüvegek speciálisan rendelt dioptriás lencsék esetében csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.

Mikor érkezik meg a visszafizetés a számlámra?

Amint az általad visszaküldött termék átesett a minőségellenőrzésen és raktárunk azt feldolgozta, küldünk számodra egy üzenetet és elindítjuk a visszatérítési folyamatot - a teljes folyamat átlagosan 14 napig is tarthat. Amint a visszatérítés rögzítésre került 2-5 munkanap mire az összeg megjelenik a bankszámládon. Azonban, ez eltérhet bankkártyád gyártója, annak típusa vagy a kiállító bank saját ügymenete alapján.

Sérülten érkezett meg a termék.

Nagyon sajnáljuk, hogy ez történt veled.

Mindent megteszünk, hogy elkerüljük ezeket a szituációkat. Minden terméket átnézünk mielőtt feladásra kerülnek hozzád. Sajnos azonban az eyerimnak nincs hatása arra ami a szállítás során történik vele.

Kérlek készíts róla egy képet és küldd el nekünk az erre az emailcímre: kapcsolat@eyerim.hu. Azonnal küldünk helyett egy másik párt.

Addig is óvatosan csomagold be a terméket, ideálisan ugyanabba a csomagolásba, amiben érkezett és küldd vissza nekünk (lásd a fenti utasítások). A szállítás díját megtérítjük.