Ingyenes Házhozszállítás   |   30 napos visszaküldési garancia
  • Gyakran Ismételt Kérdések
    • Rendeléssel kapcsolatos problémák
    • Fizetés, promóciók & kedvezmények
    • Termékek, márkák & készlet
    • Visszaküldés & visszatérítés
    • Szállítás & kézbesítés
    • Technikai problémák
  • TERMÉK VISSZAKÜLDÉS
    • Hogyan küldjem vissza a csomagom
    • Kérdések
  • Kapcsolat
  • Rendeléssel kapcsolatos problémák
  • Fizetés, promóciók & kedvezmények
  • Termékek, márkák & készlet
  • Visszaküldés & visszatérítés
  • Szállítás & kézbesítés
  • Technikai problémák
  • Hogyan küldjem vissza a csomagom
  • Kérdések

Hogyan kell visszaküldeni a rendelésem

1. LÉPÉS Gondosan csomagold be a terméket, lehetőleg ugyanabba a csomagolásba, amiben kaptad. Ne feledkezz meg arról, hogy minden terméket az eredeti állapotában, az eredeti kiegészítőivel együtt pl.: tisztítókendő, szemüvegtok, eredetiséget igazoló okmány stb. kell visszaküldeni.
2. LÉPÉS Töltsd ki az elállási nyilatkozatot és csatold azt a visszaküldött csomaghoz. Nagyon fontos, hogy a nyilatkozat a termék(ek)kel együtt a csomagban legyen, hiszen ez teszi lehetővé számunkra, hogy fel tudjuk dolgozni az elállásod, amint a csomagod megérkezett a raktárunkba.
Új elállási nyilatkozatra van szükséged? Töltsd le innen.
3. LÉPÉS Ha becsomagoltad a küldeményt, csak add le azt a helyi Postán vagy egy csomagküldő szolgálatnál és küldd el a magyarországi gyűjtőpontra:

eyerim - Expandeco Vizpart utca 32 9225 Dunakiliti Magyarország
Olyan szállítási módot választottál, amelyhez egy kapcsolattartói telefonszám szükséges? Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, ahol segítségedre lesznek ebben.

*A csomagolásnak és a szállítás módjának is biztonságosnak kell lennie. Nem vállalunk felelősséget azokért a termékekért, amelyek sérültek vagy elvesznek az útjuk során.
4. LÉPÉS Adj neki időt. A feladástól számítva akár 10 munkanap is eltelhet addig, amíg a csomagod megérkezik és feldolgozásra kerül a gyűjtőpontunkon.

Mellesleg: utánvéttel fizettél a rendelésedért? Arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot velünk a kapcsolat@eyerim.hu e-mail címen és tájékoztass minket a bankszámlaszámodról annak érdekében, hogy a visszatérítés gyors és problémamentes legyen, illetve, hogy a visszatérített összeget a lehető leghamarabb visszakapd.
5. LÉPÉS Amint megérkezett a raktárunkba a csomagod és megvizsgáltuk azt, e-mailen keresztül értesíteni fogunk róla.
Ezt követően elküldjük neked a visszatérítendő összeget. Arra kérünk, hogy vedd figyelembe azt, hogy akár 2-5 munkanap is eltelhet mielőtt megjelenne az összeg a számládon, ez a fizetés módjától, számlatípusodtól, a bankod irányelveitől függ.

Rendeléssel kapcsolatos problémák

  • Hogyan nézhetem meg a rendelésem állapotát?

    A rendelésed becsült kézbesítési idejét mindig tartalmazza a rendelést visszaigazoló e-mail, a kézbesítési idő mindig munkanapokban értendő (nem tartalmazza a hétvégéket és az ünnepeket).

  • Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, minden rendben van?

    Ha nem találod a visszaigazolást a rendelésedről, kövesd a következő lépéseket:

    • Nézd meg, hogy nincs-e a fiókodban a Spam vagy a Promóciók fül alatt
    • Győződj meg róla, hogy sikeresen befejezted a rendelésedet (sikeres fizetés)

    Ha így sem találod a rendelésed visszaigazolását, akkor lehetséges, hogy elírtad az e-mail címed vagy a fizetésed sikertelen volt. Arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és mondj el nekik minden információt a problémáddal kapcsolatban és mi igyekezni fogunk megoldani azt.

  • Módosíthatom a rendelésemet azután, hogy elküldtem azt?

    Nem tudjuk módosítani a rendelésed azután, hogy elküldted azt. Ez magába foglalja a termék színének/méretének, a szállítás- és a fizetés módjának megváltoztatását.

    Azonban lehetséges az, hogy visszavond a rendelésed és egy újat hozz létre helyette, de csak abban az esetben, ha az még nem került feladásra számodra.

    Amennyiben vissza szeretnéd vonni a rendelésedet arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, add meg a rendelési számod és tájékoztasd őket a visszalépésed okáról. Feldolgozzuk a visszavonásra vonatkozó kérvényed és amilyen hamar csak tudjuk, elküldünk neked egy igazolást a visszatérítésről.

  • Mit tegyek, ha a követési kódom nem működik?

    Néhány szállítási szolgáltatásnál 1-4 munkanap is eltelhet mielőtt a követési információ elérhetővé válik.

    Amennyiben a követési információd nem frissül ezidő alatt, vagy a csomagod fennakadt valahol, akkor lépj kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíteni tudjunk neked.

  • Visszavonhatom a rendelésem azután, hogy elküldtem azt?

    Amennyiben a rendelésed még nem került feladásra, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, tájékoztasd őket a rendelésed számáról és a visszalépésed okáról.

    Feldolgozzuk a visszalépésre vonatkozó kérvényed amilyen hamar csak tudjuk és küldünk neked igazolást a visszatérítésről (kivétel ezalól az, ha utánvéttel rendelted). Amennyiben visszavonod a rendelésed akár 5 munkanapba is kerülhet, hogy a bankod vagy kártyaszolgáltatód elérhetővé tegye számodra az összeget.

  • Visszavonhatom a rendelésem azután, hogy az feladásra került számomra?

    Nem tudjuk visszavonni a rendelésed azután, hogy az feladásra került számodra.

    Amennyiben vissza szeretnéd vonni a kézbesítést, azt tanácsoljuk neked, hogy lépj kapcsolatba azzal a szállítmányozó céggel, ami kézbesíteni fogja a csomagod az országodba és kérd meg őket arra, hogy küldjék vissza azt a feladónak. Amennyiben nem dolgozzák fel a kérésedet időben, visszautasíthatod a csomag átvételét annak megérkezésekor is, ekkor automatikusan visszakerül a csomag hozzánk.

    Amint megkaptuk a visszautasított csomagod, kapcsolatba lépünk veled és amennyiben előre fizettél feldolgozzuk a visszatérítésed.

  • Hogyan vonhatom vissza a rendelésem?

    A csomagod visszavonásának módja a rendelésed állapotától függ.

    Amennyiben a rendelésed még nem került feladásra, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, tájékoztasd őket a rendelésed számáról és a visszalépésed okáról. Feldolgozzuk a visszavonásra vonatkozó kérvényed és amilyen hamar csak tudjuk és küldünk neked igazolást a visszatérítésről.

    Nem tudjuk visszavonni a rendelésed azután, hogy az feladásra került számodra. Azt tanácsoljuk neked, hogy lépj kapcsolatba azzal a szállítmányozó céggel, ami kézbesíteni fogja a csomagod az országodba és kérd meg őket arra, hogy küldjék vissza azt a feladónak. Amennyiben nem dolgozzák fel a kérésedet időben, visszautasíthatod a csomag átvételét annak megérkezésekor is, ekkor automatikusan visszakerül a csomag hozzánk.

    Amint megkaptuk a visszautasított csomagod, kapcsolatba lépünk veled és feldolgozzuk a visszatérítésed, amennyiben előre fizettél.

  • Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?

    Arra törekedünk, hogy az eyerimen történő vásárlás könnyű és egyszerű legyen, de tudjuk, hogy még így is lehetnek kérdéseid. Ennek érdekében hoztuk létre ezt az oldalt.

    Remélhetőleg itt megtalálod a kérdéseidre a válaszokat. Ha ennek ellenére is szükségesnek érzed azt, hogy felvedd a kapcsolatot velünk, akkor rendelkezésedre állunk az év minden napján. Ha szeretnél kapcsolatba lépni velünk csak válaszd ki a kapcsolatba lépés módját a lent felsoroltak közül és már segítünk is.

    email address   kapcsolat@eyerim.hu

  • Hibás vagy sérült terméket kaptam, mit tegyek?

    Nagyon sajnáljuk, hogy ez történt veled. Minden tőlünk telhetőt igyekszünk megtenni azért, hogy megelőzzünk minden ilyen eseményt, illetve arra törekedünk, hogy azonnal megoldjunk minden problémát a hibás termékekkel kapcsolatban.

    Amennyiben valamilyen hibát fedeznél fel, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a következő adatok birtokában:
    rendelésed száma
    a hibás termék neve
    a hiba bemutatása, lehetőleg képekkel

    Amint megkapjuk a sérült vagy hibás terméket, megtérítjük a visszapostázás költségét és amilyen hamar csak tudunk küldünk egy új terméket helyette.

  • Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem, mit tegyek?

    Nagyon sajnáljuk, hogy ez történt veled. Minden tőlünk telhetőt igyekszünk megtenni azért, hogy megelőzzünk minden ilyen eseményt, illetve arra törekedünk, hogy azonnal megoldjunk minden problémát a hibás rendelésekkel kapcsolatban.

    Arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és tájékoztasd őket a rendelésszámodról valamint a hibás termék nevéről.

    Hamarosan tájékoztatunk a további teendőkről és elküldjük neked a megfelelő terméket, amilyen hamar csak tudjuk.

  • Írtok számlát a rendelésemről?

    Minden rendelésről számlát készítünk.

    A számlát minden esetben csatoljuk a visszaigazoló e-mailhez, amit akkor küldünk, amikor a rendelésed feladásra kerül. Mindemelett papírformában is elhelyezzük a csomagodban.

    Amennyiben utánvéttel fogsz fizetni, a számlát nem fogja tartalmazni a csomagod. Ehelyett e-mailen keresztül fogjuk neked elküldeni a számlát azután, hogy átvetted és kifizetted a csomagod.

  • Vásárolhatok vállalkozásként és kaphatok róla számlát?

    Ez a fajta vásárlási mód egyenlőre nincs optimalizálva a weboldalunkon és nem lehetséges a "vásárlás vállalkozásként" opció kiválasztása a rendelés befejezésénél.

    Ahhoz, hogy mégis tudj vállalkozásként vásárolni, kövesd a következő utasításokat:
    • Vásárolj úgy, mint egy hagyományos ügyfél
    • Ha megkaptad a visszaigazoló e-mailed, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és kérd meg őket arra, hogy változtassák meg a számlázás módját számodra
    • Ne felejtsd el mellékelni az e-mailedben a vállalkozásod teljes címét, illetve annak VAT számát. Ez azért szükséges, hogy azonnal módosítani tudjuk a számlázási információkat
    • A számlát vagy az e-mailedre küldjük el, vagy mellékelve lesz a csomagodban kézbesítésnél

    Arra kérünk, hogy vedd figyelembe azt, hogy amennyiben utánvéttel fizetsz nem tudjuk elküldeni a számlát számodra a csomag átvéte előtt. Ebben az esetben a számlát e-mailben kapod meg miután kézbesítették a csomagod.

  • Mi van akkor, ha valami nem helyes a rendelésemről készült számlában?

    Ha bármilyen problémád van a tőlünk kapott számlával kapcsolatban, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, akik segíthetnek a probléma megoldásában.

  • Nem kaptam meg a számlámat, mit tegyek?

    A csomagodból hiányzik a számlád? Ne aggódj, a kiszállításról szóló visszaigazoló e-mailben megtalálod a számlád elektronikus verzióját.

    Amennyiben utánvéttel fogsz fizetni, a számlát nem fogja tartalmazni a csomagod. Ehelyett e-mailben fogjuk elküldeni a számlát közvetlenül azután, hogy kifizetted és átvetted a rendelésed.

  • Visszavontam a rendelésem - mikor kapom vissza pénzem?

    Amikor visszavonod a rendelésed az összeg újra elérhetővé fog válni számodra. Amikor a visszatérítendő összeget elküldjük, beletelhet akár 2-5 munkanapba is, hogy megjelenjen az összeg a számládon. Ez azonban eltérhet a kártyaszolgáltatód, a számlatípusod és a bankod irányelveitől függően.

  • Kaphatok-e visszatérítést, ha a termék ára megváltozott azóta, hogy megrendeltem azt?

    Egy online üzlethez méltóan az áraink gyakran változnak a marketing tevékenységünknek, készletünknek és a vásárlóink igényeinek megfelelően. Ebben az esetben nem tudjuk megtéríteni számodra az összegek közötti különbséget.

Kérdések

  • Vissza tudom küldeni a szemüveget, amit átvettem?

    Igen, természetesen. A 30 napos visszaküldési garanciánknak köszönhetően kockázat nélkül vásárolhatsz.

    Amennyiben, amit megrendeltél nem felel meg az elvárásaidnak vagy nem áll jól, visszaküldheted a kézhezvételhez számított 30 napon belül.

    Ahhoz, hogy megnézd a visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.

  • Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt terméket nektek?

    Mint minden az eyerimen, a visszatérítés is rettentően könnyű és egyszerű. Csak gondosan csomagold be a terméket, lehetőleg ugyanabba a csomagolásba, amiben kaptad és küldd el hozzánk ide:
      eyerim - Expandeco
      Vízpart utca 32
      9225 Dunakiliti
      Magyarország

    Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.

  • Mi az általános visszaküldési garanciátok?

    Amennyiben egy sérült vagy hibás terméket szeretnél visszaküldeni, arra kérünk, hogy kattints ide, hogy segíteni tudjunk a problémád megoldásában. Amennyiben egy új elállási nyilatkozatra van szükséged, kattints ide.

    Vissza szeretnél küldeni valamit? Semmi gond!
    • Bármilyen terméket visszaküldhetsz hozzánk, ha ezt a kézhezvételtől számított 30 napon belül teszed.
    • Amennyiben egy másik színt vagy méretet szeretnél választani, kérünk szépen, hogy küldd vissza a nem kívánt terméket és hozz létre egy új rendelést.
    • Nem szükséges értesítened minket arról, hogy visszaküldesz egy terméket, csak töltsd ki az elállási nyilatkozatot, amit a csomagodban találhatsz meg és csatold a visszaküldött csomaghoz.
    • Visszatérítjük a termék árát, az akciós termékeket is beleértve, az eredeti fizetési módodnak megfelelően.
    • Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.
    • A termékek állapota a te felelősséged egészen addig, amíg meg nem érkezik a raktárunkba, szóval győződj meg arról, hogy rendesen be vannak csomagolva és nem tudnak megsérülni az úton.
    • A terméket az eredeti csomagolásban a tokkal, és minden kiegészítőjével, az eredetiséget igazoló címkéivel és a gyártó általi pecséttel együtt küldd vissza.
    • Amennyiben az a kellemetlen helyzet fordulna elő, hogy a termék nem megfelelő kondícióban kerül vissza, vagy a 30 napos visszaküldési garanciában foglaltaktól később, elképzelhető, hogy a terméket visszaküldjük neked.
    • Nem vagyunk felelősek olyan termékekért, amelyeket véletlenül küldtek vissza nekünk. Amennyiben szeretnéd, hogy mégis visszaküldjük neked, arra kérhetünk, hogy te álld a visszaküldés költségeit.
    • Az országodban elérhető opcióknak megfelelően, te leszel a felelős a visszaküldés költségeiért.
    • A csomagolásnak és a szállítás módjának is biztonságosnak kell lennie. Nem vállalunk felelősséget azokért a termékekért, amelyek sérültek vagy elvesznek az útjuk során. Kérünk, hogy mindig szerezz visszaigazolást a visszaküldésről.

    Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.

  • Hogyan töltsem ki az elállási nyilatkozatot?

    Nagyon egyszerű! Csak kövesd a nyilatkozat utasításait, és győződj meg arról, hogy mindent helyesen írsz be. Szükségünk lesz ezekre az információkra ahhoz, hogy feldolgozzuk az elállásod. Amint kitöltötted az egészet, rakd bele a nyilatkozatot a csomagba a visszaküldendő termékek mellé.

    Itt van egy kis segítség ahhoz, hogy hogyan kellene kinéznie: 
    how to use discount voucher

  • Visszaküldhetek úgy is egy terméket, hogy helyette egy másikat szeretnék választani és nem pedig a visszatérítést?

    Sajnos nem tudjuk a visszaküldött terméket egy másikra kicserélni. Minden visszaküldött termék visszavonásra és kifizetésre kerül.

    Ha egy másik méretű, színű, vagy esteleg egy teljesen más modellt szeretnél, csak egy új rendelést kell leadnod a honlapunkon.

  • Megtérítitek a visszaküldés költségeit is?

    Neked kell állni a termék visszaküldésének költségeit. Azonban, a visszaküldés költségei néhány esetben visszatérítésre kerülhetnek, ilyen lehet az, amikor egy hibás vagy sérült terméket kapsz.

    Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.

  • Visszatérítitek a dioptriás szemüvegek árát is?

    Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.

    Amennyiben szeretnéd megtartani a lencséket, akkor elküldjük a csomagod az optikai laborunkba, hogy szakszerűen távolítsák el a lencséidet és visszaküldjük azokat neked. Azonban azt javasoljuk neked, hogy ne használd újra ezeket a lencséket más keretekkel, elvégre kifejezetten egy kerethez készültek, egy más alakú vagy méretű keretbe téve akár káros is lehet a szemeidnek.

    MEGJEGYZÉS: Ha leadtad a rendelésed, azt nem tudjuk már visszatéríteni dioptriás lencsék esetében. Még akkor sem, ha a rendelésed nem került kiszállításra.

  • Megkaptátok már a visszaküldött csomagomat?

    Amint a visszaküldött terméket megkaptuk és megvizsgáltuk, küldünk neked egy e-mailt és értesítünk róla. Akár 10 munkanap eltelhet a feladástól számítva, hogy megérkezzen hozzánk a feladott csomagod.

    Amennyiben lehetséges, kérj igazolást a postádról és tartsd azt magadnál amíg fel nem dolgozzuk az elállásodat, ez azért lehet hasznos, mert így nyomon tudod követni a csomagod a megérkeztéig.

  • Visszaküldtem egy terméket és rosszul lett megtérítve.

    Nagyon sajnáljuk, ha mi hibáztunk. Arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíteni tudjunk a probléma megoldásában.

    Azonban tartsd észben, hogy az utánvét díját és dioptriás szemüvegek esetében a lencsék árát nem áll módunkban visszafizetni.

  • Mi van akkor, ha elfelejtettem az elállási nyilatkozatot mellékelni a csomagomhoz?

    Elfelejtetted az elállási nyilatkozatot mellékelni a csomagodhoz? Ne aggódj, visszatérítéssel foglalkozó csapatunk valószínűleg képes lesz azonosítani a rendelésed a neved alapján, szóval tudni fogjuk, hogy az hozzád tartozik.

    Amint kézhez kaptuk és megvizsgáltuk a csomagod, küldünk neked egy e-mailt, hogy tudassuk veled azt, hogy minden rendben van-e és már várhatod is a vásárlásod visszatérítését az elkövetkezendő napokban.

  • Mennyi időbe telik, hogy lássam a visszatérített összeget a bankszámlámon?

    Kötelesek vagyunk visszatérítést kezdeményezni 14 napon belül, amennyiben elállsz a rendelésedtől. Azonban nem vagyunk kötelesek visszatérítést kezdeményezni, amennyiben nem kapjuk kézhez a visszaküldött terméket vagy nem igazolod azt, hogy feladtad a csomagot.

    Amikor a visszatérítendő összeget elküldjük, beletelhet akár 2-5 munkanapba is, hogy megjelenjen az összeg a számládon. Ez azonban eltérhet a kártyaszolgáltatód, a számlatípusod és a bankod irányelveitől függően.

  • Hibás vagy sérült terméket kaptam, mit tegyek?

    Nagyon sajnáljuk, hogy ez történt veled. Minden tőlünk telhetőt igyekszünk megtenni azért, hogy megelőzzünk minden ilyen eseményt, illetve arra törekedünk, hogy azonnal megoldjunk minden problémát a hibás termékekkel kapcsolatban.

    Amennyiben valamilyen hibát fedeznél fel, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a következő adatok birtokában:
    rendelésed száma
    • a hibás termék neve
    • a hiba bemutatása, lehetőleg képekkel

    Amint megkapjuk a sérült vagy hibás terméket, visszaküldjük a visszapostázás költségét és küldünk egy új terméket / visszatérítjük a vásárlásod, amilyen hamar csak tudjuk.

  • Visszavihetek egy terméket személyesen is?

    Jelenleg nem áll módunkban a személyes visszaszállítások fogadása. Arra kérünk, hogy kövesd a Visszatérítési Útmutatót és küldd vissza a terméket hagyományos postával vagy bármilyen másik általad választott csomagküldő szolgálattal.

    Küldeni fogunk neked egy e-mailt, amint a visszatérítéssel foglalkozó csapat feldolgozta és megvizsgálta az elállásod.

  • Utánvéttel fizettem, hogyan fogom a visszatérítést megkapni?

    Minden visszatérítést elektronikusan intézünk. Amennyiben utánvéttel rendelted meg a terméket és most vissza szeretnéd küldeni, akkor arra kérünk, hogy lépj kapcsolatba emailen keresztül itt: kapcsolat@eyerim.hu , és küld el a következő adatokat:
    az IBAN és SWIFT kód
    • a számlatulajdonos neve
    • a számlatulajdonos teljes címe

    Amint megérkezik hozzánk, azonnal tájékoztatunk róla és azonnal kezdeményezzük a visszatérítést.

    Megjegyzés: az utánvétes rendelések banki tranzakcióval kerülnek megtérítésre, más opció nem lehetséges.

  • Hogyan használhatom ki a 2-éves garanciát?

    Annak érdekében, hogy el tudjuk dönteni, hogy a hiba a garancia hatálya alá tartozik-e, arra kérünk, hogy küldj képeket és egy jellemzést a hibáról az e-mail címünkre: kapcsolat@eyerim.hu, fel fogjuk venni veled a kapcsolatot a további utasításokkal.

    Amint a terméked megérkezett hozzánk, elküldjük a gyártóhoz garanciális ellenőrzésre. Arra kérünk, hogy tartsd szem előtt azt, hogy ez a procedúra akár 30 napot is igénybe vehet.

    Amennyiben a hibára fedezetet nyújt a garancia* egy új, hibátlan terméket küldünk neked ingyen. Amennyiben nem szeretnél új terméket a régi helyett, vagy a termék már nem elérhető, visszaküldjük a vásárlás összegét. Vedd figyelembe azt, hogy ami jelenleg nincs készleten, annak kézbesítése hosszabb időbe kerülhet.

    *A garancia kivétel nélkül minden gyártói hibára vonatkozik. A garancia nem nyújt fedezetet a keret vagy lencse olyan sérüléseire, amelyek a mindennapi használat következtében, kopás hatására (pl.: karcolások), illetve a termék nem megfelelő használatának vagy baleset következtében keletkeztek. 

  • Hogyan tudok egy új elállási nyilatkozathoz jutni?

    Nem találod az elállási nyilatkozatod? Ne aggódj, innen tudsz egy új példányt nyomtatni.

    Csak kövesd a nyilatkozat utasításait, és győződj meg arról, hogy mindent helyesen írsz be. Szükségünk lesz ezekre az információkra ahhoz, hogy feldolgozzuk az elállásod. Amint kitöltötted az egészet, rakd bele a nyilatkozatot a csomagba a visszaküldendő termékek mellé.

Fizetés, promóciók & kedvezmények

  • Hogyan tudom kifizetni a rendelésem?

    Az online fizetés az eyerimmel villámgyors, mindemellett nagyon komolyan vesszük a biztonságot, ebből adódóan az adataid biztonságban vannak velünk. Minden tranzakció titkosított fizetési kapun keresztül kerül feldolgozásra, melyhez piacvezető biztonsági- és csalásbiztos rendszereket használunk.

    Az alábbiakban felsoroltak közül bármelyik fizetési módot választhatod a rendelésedhez:
      • Bankkártya / Hitelkártya
      • Fizetés utánvéttel
      • PayPal

  • Hogyan tudok kedvezménykódot használni a honlapotokon?

    A kódot pontosan úgy kell megadnod, ahogy azt megkaptad/hirdetve volt számodra, szóközök nélkül. Gépeld be vagy másold ki és illeszd be a kódot a 'Árengedmény kódok' mezőbe a kosaradban, pont úgy, mint itt:
    how to use discount voucher

    Ha beírtad a kódot, kattints a 'Aktiválása' gombra, ami hozzáadja azt a rendelésedhez. Amikor a kedvezmény hozzáadódott a rendelésedhez, látni fogod a kedvezmény mennyiségét és rendelésed teljes értéke is a kedvezmény mértékének megfelelően fog változni. Kérjük vedd figyelembe, hogy a kedvezmény értéke mindig az adók levonása nélkül jelenik meg.
    how to use discount voucher

    A kedvezménykódot a rendelés befejezése előtt kell aktiválnod, nem lehet már később hozzáadni.

  • Miért nem működik a kedvezménykódom?

    Ha a kedvezménykód nem működik, akkor ellenőrizd a következőket:
    • Csak egy kedvezménykódot használhatsz rendelésenként.
    • Ahogyan a kedvezménykódjaink változatosak, úgy a felhasználói feltételek is változnak mindegyikkel, szóval győződj meg a kódok érvényességéről. A kódok lehet csak bizonyos termékekre érvényesek és a kódok többségének lejárati ideje is van. A felhasználási feltételeket megtalálod ott, ahol a kódot találtad, ezt tartalmazhatja az e-mail vagy a weboldalunk.

    Ha a kedvezménykód ezek leellenőrzése után sem működik, akkor arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és mondj el nekik minden információt a problémáddal kapcsolatban, beleértve a képernyőfelvételeket vagy az esetleges hibakódot, illetve azt, hogy mit tettél eddig.

  • Használhatom mégegyszer ugyanazt a kódot, ha visszavontam vagy visszaküldtem a rendelésem?

    Ha használsz egy kuponkódot és aztán valamilyen okból kifolyólag visszavonod vagy visszaküldöd a rendelésed, újra alkalmazhatod ugyanazt a kedvezménykódot, amennyiben:
    • Ez a kuponkód még nem járt le
    • Ez a kuponkód érvényes az általad választott termékre

    Nem tudod újra használni azokat a kuponkódokat, amelyek az első vásárlásra vonatkoznak, illetve az olyan kupakódokat sem, amelyeknek szabálya nem vonatkozik az általad választott helyettesítő termékre.

  • Miért nem tudom az utánvét opciót választani a vásárlás befejezésénél?

    Azon fáradozunk minden nap, hogy a legszélesebb fizetési mód palettát tudjuk biztosítani a vásárlóink számára, az utánvét ezek egyike.

    Ha nem találsz utánvét opciót a vásárlás befejezésnél, akkor ellenőrizd a lentieket:
    • Nem választhatod az utánvétet opcióként olyan rendeléseknél, amelyekben személyre szabott dioptriás szemüveg szerepel.
    • Biztonsági okokból az utánvétes rendelés nem elérhető a 65000 forintos összeglimit felett.

  • Nem kaptam meg az üdvözlő kedvezménykódot a hírleveletekre való feliratkozás után.

    Feliratkoztál a hírlevelünkre? Azonnal meg kellene kapnod az üdvözlő kedvezménykódot.

    Ha nem kaptad meg az üdvözlő kedvezményt, akkor ellenőrizd a következőket:
    • Nézd meg, hogy nincs-e a fiókodban a Spam fül alatt - a hírleveleink alkalmanként elárasztanak a nagyszerű ajánlataikkal és útközben elvesznek néha.
    • Győződj meg róla, hogy nem írtad el az e-mail címedet, amikor feliratkoztál. A legegyszerűbb módja az ellenőrzésnek az, ha újra feliratkozol és megvárod még a kód megérkezik.

    Ha a fentiek ellenőrzése után továbbra sem találod az üdvözlő kódod, akkor arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és add meg nekik a problémával kapcsolatos információkat.

  • Fizethetek részletekben a honlapotokon?

    Sajnos ez a fizetési mód jelenleg nem elérhető a weboldalunkon.

  • Használhatok több kedvezménykódot is a rendelésnél?

    Szeretnél kedvezménykódot használni a rendelésedhez? Rendelésenként csak egyet tudsz felhasználni.

    A kedvezménykódok honlapunkon való használatára vonatkozó további információkért, kattints ide.

  • Elfelejtettem használni a kedvezménykódot a vásárlás befejezésénél, mit tehetek?

    A kedvezménykódot a rendelés befejezése előtt kell aktiválnod a kosaradban, nem lehet már később hozzáadni.

    Amennyiben szeretnéd mégis használni a kódot a rendelésedhez, vissza kell vonnod a rendelésed és egy új rendelést leadnod a honlapunkon. A rendelés visszavonására vonatkozó további információért, kattints ide.

  • Hol találhatok olyan kedvezménykódot, amit felhasználhatok a rendelésemhez?

    Ó, igen! Tisztában vagyunk azzal, hogy az ügyfeleink időről időre örülnek a jó és különleges ajánlatoknak.

    Azt tanácsoljuk, hogy látogasd meg a honlapunkat, gyakran vannak hosszú időtartamra szóló promócióink, amelyek bizonyos márkákra, dioptriás lencsékre, konkrét kollekciókra vonatkoznak.

    Ha kedvezménykódra van szükséged - a hírleveleinkben küldünk kedvezménykódokat az ügyfeleinknek. Néha felfedezhetsz egy-egy kódot a Facebook oldalunkon vagy a weboldalunk bannerén is. A nyereményjátékokért látogass el az Instagram oldalunkra - szóval csak járj nyitott szemmel!

  • Tudok adómentesen vásárolni a weboldalon?

    Az Általános Irányelveink értelmében közvetlenül magánszemélyenek árusítunk termékeket - ebből adódóan nem áll módunkban az adómentes vásárlások elfogadása.

Hogyan kell visszaküldeni a rendelésem

1. LÉPÉS Gondosan csomagold be a terméket, lehetőleg ugyanabba a csomagolásba, amiben kaptad. Ne feledkezz meg arról, hogy minden terméket az eredeti állapotában, az eredeti kiegészítőivel együtt pl.: tisztítókendő, szemüvegtok, eredetiséget igazoló okmány stb. kell visszaküldeni.
2. LÉPÉS Töltsd ki az elállási nyilatkozatot és csatold azt a visszaküldött csomaghoz. Nagyon fontos, hogy a nyilatkozat a termék(ek)kel együtt a csomagban legyen, hiszen ez teszi lehetővé számunkra, hogy fel tudjuk dolgozni az elállásod, amint a csomagod megérkezett a raktárunkba.
Új elállási nyilatkozatra van szükséged? Töltsd le innen.
3. LÉPÉS Ha becsomagoltad a küldeményt, csak add le azt a helyi Postán vagy egy csomagküldő szolgálatnál és küldd el a magyarországi gyűjtőpontra:

eyerim - Expandeco Vizpart utca 32 9225 Dunakiliti Magyarország
Olyan szállítási módot választottál, amelyhez egy kapcsolattartói telefonszám szükséges? Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, ahol segítségedre lesznek ebben.

*A csomagolásnak és a szállítás módjának is biztonságosnak kell lennie. Nem vállalunk felelősséget azokért a termékekért, amelyek sérültek vagy elvesznek az útjuk során.
4. LÉPÉS Adj neki időt. A feladástól számítva akár 10 munkanap is eltelhet addig, amíg a csomagod megérkezik és feldolgozásra kerül a gyűjtőpontunkon.

Mellesleg: utánvéttel fizettél a rendelésedért? Arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot velünk a kapcsolat@eyerim.hu e-mail címen és tájékoztass minket a bankszámlaszámodról annak érdekében, hogy a visszatérítés gyors és problémamentes legyen, illetve, hogy a visszatérített összeget a lehető leghamarabb visszakapd.
5. LÉPÉS Amint megérkezett a raktárunkba a csomagod és megvizsgáltuk azt, e-mailen keresztül értesíteni fogunk róla.
Ezt követően elküldjük neked a visszatérítendő összeget. Arra kérünk, hogy vedd figyelembe azt, hogy akár 2-5 munkanap is eltelhet mielőtt megjelenne az összeg a számládon, ez a fizetés módjától, számlatípusodtól, a bankod irányelveitől függ.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Az ügyfélélményért felelős munkatársaink minden nap az ön rendelkezésére állnak. Minden üzenetét elolvassuk kivétel nélkülk válaszolunk rájuk és 24 órán belül.

Visszaküldési cím:

eyerim - Expandeco
Vizpart utca 32
9225 Dunakiliti
Magyarország

A cég bejegyzett székhelye:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: HU30442339

A cég a Kassai Kerületi Bíróság
által a Cégjegyzékbe került,
Sro szakasz, 36601/V. sz. melléklet.

Termékek, márkák & készlet

  • Tudnátok több információval szolgálni a termékeitekről?

    Igyekszünk a lehető legtöbb információval szolgálni minden egyes termékünkről, beleértve:
    • a termék funkciókat
    • egy részletes bemutatót
    • a számos képet a termékről
    • hogyan működik a méretezés

    Van egy szekció minden termék oldalán a képek alatt, ahol találhatsz információt a felhasznált anyagról, színről, méretezésre vonatkozó információról, mint például arról, hogy mik a konkrét méretei a keretnek.

    Van egy gyors méretkalauz is minden termék oldalán, amely segítségedre lehet abban, hogy megállapítsd, hogy milyen méretre van szükséged ahhoz, hogy a termék tökéletesen illeszkedjen az arcodhoz.

  • Hogyan tudok egy konkrét termékre vagy márkára rákeresni a weboldalon?

    Pontosan tudod, hogy mire van szükséged? Ha igen, akkor írd be a keresés mezőbe az oldal tetején és kattints a nagyítóra. Az okos keresősávunk segíteni fog abban, hogy megtaláld azonnal!

    Termékkategóriánként is böngészhetsz, ha az oldal tetején található füleket használod, így csak napszemüvegeket, dioptriás szemüvegeket vagy sport kollekciókat fogsz megtekinteni. Ha a kurzorod valamelyik fül fölött tartod, akkor nem, márka, arcforma, sporttípus és raktári elérhetőség alapján is tudsz szelektálni.

    Van egy listánk az általunk forgalmazott márkákról is, ezt böngészve megnézheted azt, hogy rendelkezünk-e a kedvenc márkáddal. Nagy az esély rá, hogy igen, elvégre 80 márka több ezer napszemüvegét, szemüvegkeretét és síszemüvegét áruljuk.

    Megtaláltad, amit kerestél? Add hozzá a kosaradhoz, ha ezzel megvagy, akkor kövesd a további utasításokat, hogy be tudd fejezni a rendelésedet.

  • Hogyan tudom használni a Magic Mirror eszközt?

    Az online szemüvegvásárlás meg fogja változtatni az életedet a Magic Mirror segítségével. Csak válaszd ki a kedvenc napszemüveged vagy dioptriás szemüveged, kattints a kép jobb alsó sarkában található Magic Mirror gombra, kapcsold be a webkamerád vagy tölts fel egy képet magadról és kész is van.

    Sajnos jelenleg nem minden terméknél elérhető a Magic Mirror funkció. Ahhoz, hogy megtekintsd az összes terméket, amely virtuális próbával is elérhető, kattints ide.


    Ne feledkezz meg arról, hogy a Magic Mirror nem képes meghatározni azt, hogy melyik méret lehet jó számodra. Ebben az esetben a méretkalauzunk is hasznos lehet, nemde?

  • Van olyan üzletetek, amit meglátogathatok?

    Itt az eyerimnél mindenünk az online lét, így nem fogsz megtalálni minket a helyi plázában.

    Az energiáinkat arra fókuszáljuk, hogy "minden egy helyen legyen kapható" - az olyan örök kedvencektől, mint a Ray Ban a független márkákig, a praktikus sportszemüvegektől a rendkívüli designer darabokig terjedő skálán. A blogunkon hírekkel és tippekkel együtt termékek és a legfrissebb kollekciók százait visszük el hozzád minden héten.

    Nem kell aggódnod a nyitási és zárási óráktól vagy időpont foglalástól - csak böngéssz és vásárolj a honlapunkon az otthonod kényelméből.

    Minden EU-s tagállamba ingyenesen szállítunk. A 30 napos visszafizetési garanciánknak köszönhetően kockázat nélkül vásárolhatsz. Minden termékünk 100%-ban eredeti és 2 év garancia jár hozzájuk.

  • Megvásárolhatok egy olyan terméket is, ami jelenleg nem elérhető az oldalon?

    Az ajánlatainkat folyamatosan frissítjük az elérhetőség és a beszállítóink raktári készlete alapján és hidd el, nincs olyan termék, ami elkerülné a figyelmünket. Ez azonban azt is jelenti, hogy sok termék eltűnik a weboldalunkról és lép a helyébe valami új, különösen egy forgalmas időszakban. Szerencsére a szemüvegipar piacvezetőivel dolgozunk együtt és minden héten új termékek százait hozzuk magunkkal, a legnépszerűbb és a legújabb szemüvegkollekciókat egyaránt. Szóval csak maradj velünk, ha nem találtad még meg a tökéletes darabot.

  • Lehetséges, hogy egy átmenetileg nem elérhető termék még elérhető lesz később?

    Jelenleg nem áll módunkban megmondani, hogy egy átmenetileg nem elérhető termék visszakerül-e a készletünkbe. A kollekciók jönnek-mennek és sok termék gyártása leáll, melyeket a gyártók új kollekciói váltanak fel.

    Valamihez hasonlító terméket szeretnél? Csak válaszd ki a kategóriák egyikét, amely érdekel. Például válaszd ki az összes napszemüveget és szűkítsd le a találatokat a bal oldalon található szűrők segítségével. Lencseszín, keretforma, anyag, különleges funkciók alapján megtalálhatod azt, amit kerestél.

  • Eredetiek az általatok forgalmazott termékek?

    Igen, minden kétséget kizáróan.

    Minden eyerimen árusított termék 100%-osan eredeti. Minden egyes modell az eredeti csomagolásában, az összes kiegészítőjével együtt kerül feladásra. Ha a gyártó mellékelt eredetiségi igazolást, akkor az is a csomagban lesz.

    Az eyerim hivatalos viszonteladója a Ray-Ban-nek és a honlapunkon megtalálható többi márkának. Közvetlenül a szemüvegipar piacvezetőivel dolgozunk, mint például a Luxottica vagy a Saflo, amelyek évek óta többek között olyan márkák olasz gyártói, mint a Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors, stb. Tudj meg többet erről.

    Továbbá csapatunk több mint 3 éve Európa-szerte gondozza az emberek szemeit és több mint 80 világszerte ismert márkájú napszemüveget és szemüvegkeretet kínál. Ez szerintünk nem lenne lehetséges, ha hamis termékeket kínálnánk számodra. Az eyerimnél keményen dolgozunk azon, hogy 100%-os elégedettséget biztosítsunk, ügyfeleink számára nem ígérünk semmi egyebet csak minőséget, magas színvonalat és kiváló szolgáltatást.

  • Egy védőtokot és egy tisztítókendőt is kapok a szemüvegem mellé?

    Minden az eyerimen vásárolt termék az eredeti csomagolásában, a gyártó által biztosított kiegészítőivel kerül feladásra.

    A márkák és kollekciók többsége egy kemény vagy puha tokot és egy tisztítókendőt mellékel a csomagjához. Bizonyos termékek mellé csak egy szövet tok jár, ami lényegében tisztitókendőként és védőtokként is funkcionál köszönhetően annak, hogy mikroszálas anyagból készült.

    Azt sem tudjuk előre megmondani, hogy milyen színű vagy típusú tokban lesz kézbesítve a szemüveged. Ez teljes mértékben a gyártótól függ.

  • Hol tudom megtalálni az általatok forgalmazott márkák listáját?

    Büszkék vagyunk arra, hogy több mint 80 világszerte ismert márka designer napszemüvegeit, szemüvegkereteit és síszemüvegeit forgalmazzuk. Az általunk kínált márkák listáját ide kattintva tekintheted meg.

  • Meg tudjátok mondani, hogy egy termék vissza kerül-e a kínálatotokba?

    Jelenleg nem áll módunkban megmondani, hogy egy adott termék visszakerül-e a készletünkbe.

    A termékek gyors kiszállítása nagyon fontos számunkra és arra törekedünk, hogy a legnépszerűbb termékekből mindig legyen a raktárunkban számodra. Ha egy olyan terméket találsz az oldalunkon, ami elérhető, de nincs jelenleg raktáron, akkor azt természetesen igyekezni fogunk a lehető leggyorsabb kiszállítással biztosítani. Ebben az esetben a becsült kézbesítési idő mindig a termék oldalán található meg a termék képe mellett.

  • Hol találom a méretkalauzotokat?

    Soha nem törekedtünk arra, hogy olyan szemüveget küldjünk ki számodra, amely nem illeszkedik tökéletesen szóval minden termék oldalán található egy gyors méretkalauz. Csak kattints a 'Méretek' fülre a kép alatt és határozd meg a méreted a kártyatrükkünk segítségével. Mindig azt mondjuk, hogy az emberek többségének az M-es méret a megfelelő. Valószínű, hogy számodra is ez lesz a jó méret.

    Vannak más módok is arra, hogy a megfelelő méretet válaszd ki:
    Megnézheted a már meglévő kereted méretét
    • Megmérheted a már meglévő kereted méretét
    • Próbáld ki a Magic Mirror-t

    Ennél többet szeretnél tudni? Kattints ide.

  • Honnan tudhatom meg, hogy a szemüveg jól fog-e állni nekem?

    Néhány alapvető szabály ismerete megkönnyíti és élvezetessé teszi a tökéletes pár kiválasztását.

    Az eyerim többféle keresési szűrőt biztosít, hogy megkönnyítse a választást, de legfontosabb tényező, amit érdemes figyelembe venni az az arcforma:

    A kerek arcforma szélessége és magassága általában megegyező, az állkapocs lekerekített, a járomcsontok szintén kerekdedek. Az orcák teltebbek és a homloknál szélesebbek. Négyzetes kereteket ajánlunk, lehetőleg erős vonalakkal, hogy vizuálisan lágyítsák a járomcsontjaid. Egy félkeretes szemüveg nagyszerű választás lehet, hogy lágyítsa az arcvonásaidat.

    A szögletes arcforma esetén az orcák, a homlok és az áll hasonló szélességű. Próbáld ki a kerek-, ovális- és a cat-eye kereteket, amelyek jótékony hatással vannak az áll vonalára. Ha mégis szögletes keretet szeretnél, akkor ügyelj rá, hogy a szélek lekerekítettek legyenek.

    Ha az arcod inkább hosszúkás, mint széles (magas a homlokod, magasan van a járomcsontod és lekerekített állvonalad van), akkor olyan keretekkel kell próbálkoznod, amelyeknek maximálisan fed a lencséje. Egy oversized keret tökéletes választás lehet számodra. Ez szélesebb arc illúzióját kelti és segít tagolni a hosszúkás arcot.

    A szív alakú, vagy másik nevén háromszög alakú arcformát a széles homlok és a kicsi áll jellemzi. Válassz szögletes vagy négyszögletes keretet, hogy kiegyensúlyozd az arcvonásaidat. A kerek és az ovális formák is jól állnak az ezzel az arctípussal rendelkezők számára.

    Az ovális arcforma esetén a járomcsont egy kicsit szélesebb, mint a homlok és az áll, egy tojás alakjára emlékeztet. Az ovális arc szinte tökéletes alakúnak mondható, a legtöbb keret jól áll hozzá. Nyugodtan kísérletezz a különböző formákkal. Fontos tényező azonban a méret.

  • Mit kell tudnom ahhoz, hogy dioptriás szemüveget tudjak rendelni magamnak?

    Van néhány alapvető fogalom, amellyel találkozni fogsz az oldalon, ha dioptriás szemüveget rendelsz. Itt van egy rövid leírás mindegyikről:

    A dioptria (DTP) a dioptriák erejét jelzi. Azt, hogy milyen mértékben kell nagyító erővel rendelkeznie, hogy a látásod korrigálja.

    A Cilinder (CYL) a lencse azon értéke, amely szükséges ahhoz, hogy korrigálja az asztigmatizmust. Az asztigmatizmus a szabálytalan görbületű szaruhártya által okozott homályos látás. Ha a recepteden nem szerepel cilinder érték, akkor nincs asztigmatizmusod és üresen kell hagynod ezeket a mezőket.

    A tengely megmutatja az irányát és fokát az asztigmatizmusodnak. Ha a recepteden nem szerepel a cilinder érték, akkor nincs asztigmatizmusod és ezeket a mezőket is üresen kell hagynod a rendelésednél.

    A pupillatávolság (PD) a két pupilla közötti távolság milliméterben mérve.
    A pupillatávolság mérése arra szolgál, hogy a lencséket a pupillák középpontjához állítsák be a tökéletes látás érdekében. Nem találod a PD értéket a szemüvegrecepteden? Használd a pupillatávolság vonalzónkat.

    Amennyiben valami nem egyértelmű számodra, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a lenti opciók valamelyikén keresztül és válaszolunk, amilyen gyorsan csak lehet.

  • Van garancia a szemüvegekre?

    Igen. Az eyerim a saját 2 éves garanciáját biztosítja minden termékre.

    Minden gyártó eltérő garanciális feltételeket kínál. Egyes márkák esetében ez az idő mindösszesen 6 hónap, míg másoknál akár 24 hónap is lehet. Feltételek, definíciók, földrajzi megkötések ezrei léteznek. Az eyerimnél szeretnénk megkímélni attól, hogy ilyenekkel kelljen törődnöd. Ezért kínáljuk a saját, 2 éves garanciánkat, minden megszorítás nélkül. Mindösszesen annyit kell tenned, hogy megtartod az eyerimes számlád (az e-mailt vagy a papír verziót), amelyet azután kaptál, hogy megrendeltél egy terméket tőlünk. Ez a jótállási jegyed a garanciához.

    A garancia kivétel nélkül minden gyártási hibára* vonatkozik. A garancia nem nyújt fedezetet a keret vagy lencse olyan sérüléseire, amelyek a mindennapi használat következtében, kopás hatására (pl.: karcolások), illetve a termék helytelen használatának vagy baleset következtében keletkeztek.

    * A gyártási hiba egy adott termék a gyártási folyamat során felmerülő hibája, a gyártó által előírt szabványoknak való nem megfelelése (hibás zsanérok, elszíneződés, stb.). A gyártási hibákba nem tartoznak bele a tervezési hibák, amik inkább a terméktervezésnek tulajdoníthatók, mint a gyártási folyamatnak.

  • Kapok nagykereskedelmi kedvezményt, ha nagy tételben vásárlok?

    Egy kizárólag online árusító kereskedés vagyunk, illetve hivatalos viszonteladói minden a www.eyerim.hu -n található márkának, közvetlenül magánszemélyeknek árusítunk - ebből adódóan nem áll módunkban a nagykereskedelmi kedvezményt biztosítani.

  • Van lehetőség pótalkatrészek, mint például szemüvegszárak vagy lencsék beszerzésére a honlapon?

    Minden napszemüveg, dioptriás szemüveg vagy síszemüveg, aminek az eredeti csomagolása tartalmaz pótalkatrészeket kézbesítve lesz számodra annak minden a hirdetésben szereplő kiegészítőjével együtt.

    Azonban az eyerimen nem árusítunk külön olyan pótalkatrészeket, mint a szemüvegszárak, lencsék vagy orrtámaszok. 

  • Mikor van a jótállás kezdete?

    Ez a fizetési módodtól függ.

    Amennyiben az általad választott fizetési mód az utánvét, a jótállási időszak akkor kezdődik, amikor átvetted a rendelésed.

    Amennyiben az általad választott fizetési módod előreutalás (betéti/hitel kártya, Paypal, etc.) a jótállási időszak akkor kezdődik, amikor leadtad a rendelésed.

Visszaküldés & visszatérítés

  • Vissza tudom küldeni a szemüveget, amit átvettem?

    Igen, természetesen. A 30 napos visszaküldési garanciánknak köszönhetően kockázat nélkül vásárolhatsz.

    Amennyiben, amit megrendeltél nem felel meg az elvárásaidnak vagy nem áll jól, visszaküldheted a kézhezvételhez számított 30 napon belül.

    Ahhoz, hogy megnézd a visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.

  • Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt terméket nektek?

    Mint minden az eyerimen, a visszatérítés is rettentően könnyű és egyszerű. Csak gondosan csomagold be a terméket, lehetőleg ugyanabba a csomagolásba, amiben kaptad és küldd el hozzánk ide:
      eyerim - Expandeco
      Vízpart utca 32
      9225 Dunakiliti
      Magyarország

    Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.

  • Mi az általános visszaküldési garanciátok?

    Amennyiben egy sérült vagy hibás terméket szeretnél visszaküldeni, arra kérünk, hogy kattints ide, hogy segíteni tudjunk a problémád megoldásában. Amennyiben egy új elállási nyilatkozatra van szükséged, kattints ide.

    Vissza szeretnél küldeni valamit? Semmi gond!
    • Bármilyen terméket visszaküldhetsz hozzánk, ha ezt a kézhezvételtől számított 30 napon belül teszed.
    • Amennyiben egy másik színt vagy méretet szeretnél választani, kérünk szépen, hogy küldd vissza a nem kívánt terméket és hozz létre egy új rendelést.
    • Nem szükséges értesítened minket arról, hogy visszaküldesz egy terméket, csak töltsd ki az elállási nyilatkozatot, amit a csomagodban találhatsz meg és csatold a visszaküldött csomaghoz.
    • Visszatérítjük a termék árát, az akciós termékeket is beleértve, az eredeti fizetési módodnak megfelelően.
    • Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.
    • A termékek állapota a te felelősséged egészen addig, amíg meg nem érkezik a raktárunkba, szóval győződj meg arról, hogy rendesen be vannak csomagolva és nem tudnak megsérülni az úton.
    • A terméket az eredeti csomagolásban a tokkal, és minden kiegészítőjével, az eredetiséget igazoló címkéivel és a gyártó általi pecséttel együtt küldd vissza.
    • Amennyiben az a kellemetlen helyzet fordulna elő, hogy a termék nem megfelelő kondícióban kerül vissza, vagy a 30 napos visszaküldési garanciában foglaltaktól később, elképzelhető, hogy a terméket visszaküldjük neked.
    • Nem vagyunk felelősek olyan termékekért, amelyeket véletlenül küldtek vissza nekünk. Amennyiben szeretnéd, hogy mégis visszaküldjük neked, arra kérhetünk, hogy te álld a visszaküldés költségeit.
    • Az országodban elérhető opcióknak megfelelően, te leszel a felelős a visszaküldés költségeiért.
    • A csomagolásnak és a szállítás módjának is biztonságosnak kell lennie. Nem vállalunk felelősséget azokért a termékekért, amelyek sérültek vagy elvesznek az útjuk során. Kérünk, hogy mindig szerezz visszaigazolást a visszaküldésről.

    Ahhoz, hogy megnézd a részletes visszatérítési útmutatónkat, kattints ide.

  • Hogyan töltsem ki az elállási nyilatkozatot?

    Nagyon egyszerű! Csak kövesd a nyilatkozat utasításait, és győződj meg arról, hogy mindent helyesen írsz be. Szükségünk lesz ezekre az információkra ahhoz, hogy feldolgozzuk az elállásod. Amint kitöltötted az egészet, rakd bele a nyilatkozatot a csomagba a visszaküldendő termékek mellé.

    Itt van egy kis segítség ahhoz, hogy hogyan kellene kinéznie: 
    how to use discount voucher

  • Visszaküldhetek úgy is egy terméket, hogy helyette egy másikat szeretnék választani és nem pedig a visszatérítést?

    Sajnos nem tudjuk a visszaküldött terméket egy másikra kicserélni. Minden visszaküldött termék visszavonásra és kifizetésre kerül.

    Ha egy másik méretű, színű, vagy esteleg egy teljesen más modellt szeretnél, csak egy új rendelést kell leadnod a honlapunkon.

  • Megtérítitek a visszaküldés költségeit is?

    Neked kell állni a termék visszaküldésének költségeit. Azonban, a visszaküldés költségei néhány esetben visszatérítésre kerülhetnek, ilyen lehet az, amikor egy hibás vagy sérült terméket kapsz.

    Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.

  • Visszatérítitek a dioptriás szemüvegek árát is?

    Sajnos nem áll módunkban visszatéríteni azon alkotórészek árát, amelyek személyre szabottan, egyéni igényeknek megfelelően lettek elkészítve. Dioptriás szemüvegek esetében, amelyeket lencsével együtt vásároltál meg, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.

    Amennyiben szeretnéd megtartani a lencséket, akkor elküldjük a csomagod az optikai laborunkba, hogy szakszerűen távolítsák el a lencséidet és visszaküldjük azokat neked. Azonban azt javasoljuk neked, hogy ne használd újra ezeket a lencséket más keretekkel, elvégre kifejezetten egy kerethez készültek, egy más alakú vagy méretű keretbe téve akár káros is lehet a szemeidnek.

    MEGJEGYZÉS: Ha leadtad a rendelésed, azt nem tudjuk már visszatéríteni dioptriás lencsék esetében. Még akkor sem, ha a rendelésed nem került kiszállításra.

  • Megkaptátok már a visszaküldött csomagomat?

    Amint a visszaküldött terméket megkaptuk és megvizsgáltuk, küldünk neked egy e-mailt és értesítünk róla. Akár 10 munkanap eltelhet a feladástól számítva, hogy megérkezzen hozzánk a feladott csomagod.

    Amennyiben lehetséges, kérj igazolást a postádról és tartsd azt magadnál amíg fel nem dolgozzuk az elállásodat, ez azért lehet hasznos, mert így nyomon tudod követni a csomagod a megérkeztéig.

  • Visszaküldtem egy terméket és rosszul lett megtérítve.

    Nagyon sajnáljuk, ha mi hibáztunk. Arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíteni tudjunk a probléma megoldásában.

    Azonban tartsd észben, hogy az utánvét díját és dioptriás szemüvegek esetében a lencsék árát nem áll módunkban visszafizetni.

  • Mi van akkor, ha elfelejtettem az elállási nyilatkozatot mellékelni a csomagomhoz?

    Elfelejtetted az elállási nyilatkozatot mellékelni a csomagodhoz? Ne aggódj, visszatérítéssel foglalkozó csapatunk valószínűleg képes lesz azonosítani a rendelésed a neved alapján, szóval tudni fogjuk, hogy az hozzád tartozik.

    Amint kézhez kaptuk és megvizsgáltuk a csomagod, küldünk neked egy e-mailt, hogy tudassuk veled azt, hogy minden rendben van-e és már várhatod is a vásárlásod visszatérítését az elkövetkezendő napokban.

  • Mennyi időbe telik, hogy lássam a visszatérített összeget a bankszámlámon?

    Kötelesek vagyunk visszatérítést kezdeményezni 14 napon belül, amennyiben elállsz a rendelésedtől. Azonban nem vagyunk kötelesek visszatérítést kezdeményezni, amennyiben nem kapjuk kézhez a visszaküldött terméket vagy nem igazolod azt, hogy feladtad a csomagot.

    Amikor a visszatérítendő összeget elküldjük, beletelhet akár 2-5 munkanapba is, hogy megjelenjen az összeg a számládon. Ez azonban eltérhet a kártyaszolgáltatód, a számlatípusod és a bankod irányelveitől függően.

  • Hibás vagy sérült terméket kaptam, mit tegyek?

    Nagyon sajnáljuk, hogy ez történt veled. Minden tőlünk telhetőt igyekszünk megtenni azért, hogy megelőzzünk minden ilyen eseményt, illetve arra törekedünk, hogy azonnal megoldjunk minden problémát a hibás termékekkel kapcsolatban.

    Amennyiben valamilyen hibát fedeznél fel, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a következő adatok birtokában:
    rendelésed száma
    • a hibás termék neve
    • a hiba bemutatása, lehetőleg képekkel

    Amint megkapjuk a sérült vagy hibás terméket, visszaküldjük a visszapostázás költségét és küldünk egy új terméket / visszatérítjük a vásárlásod, amilyen hamar csak tudjuk.

  • Visszavihetek egy terméket személyesen is?

    Jelenleg nem áll módunkban a személyes visszaszállítások fogadása. Arra kérünk, hogy kövesd a Visszatérítési Útmutatót és küldd vissza a terméket hagyományos postával vagy bármilyen másik általad választott csomagküldő szolgálattal.

    Küldeni fogunk neked egy e-mailt, amint a visszatérítéssel foglalkozó csapat feldolgozta és megvizsgálta az elállásod.

  • Utánvéttel fizettem, hogyan fogom a visszatérítést megkapni?

    Minden visszatérítést elektronikusan intézünk. Amennyiben utánvéttel rendelted meg a terméket és most vissza szeretnéd küldeni, akkor arra kérünk, hogy lépj kapcsolatba emailen keresztül itt: kapcsolat@eyerim.hu , és küld el a következő adatokat:
    az IBAN és SWIFT kód
    • a számlatulajdonos neve
    • a számlatulajdonos teljes címe

    Amint megérkezik hozzánk, azonnal tájékoztatunk róla és azonnal kezdeményezzük a visszatérítést.

    Megjegyzés: az utánvétes rendelések banki tranzakcióval kerülnek megtérítésre, más opció nem lehetséges.

  • Hogyan használhatom ki a 2-éves garanciát?

    Annak érdekében, hogy el tudjuk dönteni, hogy a hiba a garancia hatálya alá tartozik-e, arra kérünk, hogy küldj képeket és egy jellemzést a hibáról az e-mail címünkre: kapcsolat@eyerim.hu, fel fogjuk venni veled a kapcsolatot a további utasításokkal.

    Amint a terméked megérkezett hozzánk, elküldjük a gyártóhoz garanciális ellenőrzésre. Arra kérünk, hogy tartsd szem előtt azt, hogy ez a procedúra akár 30 napot is igénybe vehet.

    Amennyiben a hibára fedezetet nyújt a garancia* egy új, hibátlan terméket küldünk neked ingyen. Amennyiben nem szeretnél új terméket a régi helyett, vagy a termék már nem elérhető, visszaküldjük a vásárlás összegét. Vedd figyelembe azt, hogy ami jelenleg nincs készleten, annak kézbesítése hosszabb időbe kerülhet.

    *A garancia kivétel nélkül minden gyártói hibára vonatkozik. A garancia nem nyújt fedezetet a keret vagy lencse olyan sérüléseire, amelyek a mindennapi használat következtében, kopás hatására (pl.: karcolások), illetve a termék nem megfelelő használatának vagy baleset következtében keletkeztek. 

  • Hogyan tudok egy új elállási nyilatkozathoz jutni?

    Nem találod az elállási nyilatkozatod? Ne aggódj, innen tudsz egy új példányt nyomtatni.

    Csak kövesd a nyilatkozat utasításait, és győződj meg arról, hogy mindent helyesen írsz be. Szükségünk lesz ezekre az információkra ahhoz, hogy feldolgozzuk az elállásod. Amint kitöltötted az egészet, rakd bele a nyilatkozatot a csomagba a visszaküldendő termékek mellé.

Szállítás & kézbesítés

  • Mikor szállítjátok ki a rendeléseket?

    A legnépszerűbb termékeinket a raktárunkban tároljuk annak érdekében, hogy azonnal ki tudjuk szállítani neked. Ezeket a termékeket könnyű felismerni a weboldalon - a "raktáron" jelzéssel vannak ellátva és 24 órán belül fel tudjuk adni őket.

    A többi terméket, amelyek elérhetőek, de nincsenek éppen raktáron, többnyire 11 munkanapon belül tudjuk kiszállítani. A becsült szállítási idő minden esetben jelezve van az adott termék oldalán.

  • Tudom követni a csomagom kiszállításának állapotát?

    Természetesen! Megbízható nemzetközi szállítmányozási partnereink vannak Európa-szerte és a csomagod mindig nyomonkövethető módon van szállítva.

    Amint a csomagod feladásra került a raktárunkból, kapni fogsz egy e-mailt a rendelésed visszaigazolásáról, amely tartalmazni fogja a követési kódodat is, amelynek segítségével oda tudsz figyelni a csomagodra. Egyszerűen csak kattints az e-mailben található követéshez tartozó hivatkozásra, hogy tisztában légy a legfrissebb követési információkkal.

  • Mit tegyek, ha a követési kódom nem működik?

    Néhány szállítási szolgáltatásnál 1-4 munkanap is eltelhet mielőtt a követési információ elérhetővé válik.

    Amennyiben a követési információd nem frissül ezidő alatt, vagy a csomagod fennakadt valahol, akkor lépj kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíteni tudjunk neked.

  • A házhozszállítás tényleg ingyenes?

    Igen. Az eyerim minden termék esetében ingyenes házhozszállítást kínál egyenesen az ajtódhoz. A házhozszállítás az EU országaiban teljes mértékben ingyenes.

    Viszont ne feledkezz meg arról, hogy neked kell állnod a visszaküldés költségeit.

  • Miért kell külön fizetnem az utánvétes házhozszállításért?

    Arra kérünk, hogy vedd figyelembe azt, hogy az utánvét nem egy szállítási mód. Minden szállítási mód (az Expressz szállítást leszámítva) ingyenes.

    Az utánvét egy fizetési mód, amely során a csomag átvételénél fizetsz a rendelésedért. Bizonyos országokban az utánvétért plusz költséget kell fizetned.

  • Milyen szállítási szolgáltatást használtok?

    Megbízható nemzetközi szállítmányozási partnereink vannak Európa-szerte és a csomagod mindig nyomonkövethető módon van szállítva, természetesen ingyen.

    A szállítás függhet a fizetési módodtól vagy a vásárlás országától, ez mindig meg van jelenítve a rendelés befejezése előtt. A jelenlegi a szállítmányozónk Magyarországon: GLS

  • Lehetséges volna a csomagomat egy másik címre átküldeni?

    Az általános irányelveink értelmében csak akkor tudjuk megváltoztatni a szállítási címedet, ha az még nem került feladásra. Amennyiben ekkor szeretnéd megváltoztatni a szállítási címedet vagy a kapcsolattartói információidat, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és add meg nekünk az új címedet.

    Ha a csomagod már feladásra került, sajnos nem tudjuk biztosítani az adataid megváltoztatását, illetve azt tanácsolnánk neked, hogy vedd fel a kapcsolatot a csomagodat kézbesítő szállítmányozási céggel és kérd meg őket arra, hogy a kívánt címre szállítsák ki a csomagot.

    A legtöbb kézbesítő normál munkaórákban szállít házhoz, kérhet aláírást a számlához, szóval azt tanácsoljuk, hogy olyan címre rendelj, ahol valaki át tudja majd venni azt.

  • Mi történik akkor, ha nem vagyok otthon, amikor megérkezik a rendelésem?

    A legtöbb kézbesítő előre felhív vagy üzenetet küld neked az érkezésének várható időpontjáról. Ha nem vagy otthon, amikor a csomagod megérkezik, akkor többnyire van lehetőséged egy új időpontot megbeszélni a csomag átvételére, vagy elhozhatod a csomagod a legközelebbi Átvételi pontról.

    A szállítási irányelvek kézbesítőként és országonként eltérhetnek, mindemellett azt tanácsoljuk, hogy kövesd azokat az utasításokat, amelyeket a szállítmányozó partnerünk küld neked a változást érintő dolgokban.

  • Meg tudok adni egy konkrét időpontot a kézbesítéshez?

    Sajnos nem lehetséges a szállításra vonatkozó konkrét időpont megadása. Csak a becsült szállítási időt tudod megtekinteni a rendelésed befejezésénél és a visszaigazoló e-mailben.

    Amennyiben a szállítás időpontját valamilyen oknál fogva későbbre szeretnéd helyezni és a rendelésed még nem került feladásra, arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és tájékoztass minket arról az időpontról, amikor szeretnéd a csomagot átvenni.

    Amint a csomagod feladásra került a raktárunkból, kapni fogsz egy e-mailt a rendelésed visszaigazolásáról, amely tartalmazni fogja a követési kódodat is, amelynek segítségével oda tudsz figyelni a csomagodra. Egyszerűen csak kattints az e-mailben található követéshez tartozó hivatkozásra, hogy tisztában légy a legfrissebb követési információkkal.

  • A munkahelyemre is rendelhetem a csomagom?

    A lakcímedre és a munkahelyedre egyaránt tudunk szállítani. A legtöbb kézbesítő normál munkaórákban szállít házhoz, kérhet aláírást a számlához, szóval azt tanácsoljuk, hogy olyan címre rendelj, ahol valaki át tudja majd venni azt.

  • Mi történik akkor, ha nem veszem át a csomagom?

    A legtöbb kézbesítő előre felhív vagy üzenetet küld neked az érkezésének várható időpontjáról. Ha nem vagy otthon, amikor a csomagod megérkezik, akkor többnyire van lehetőséged egy új időpontot megbeszélni a csomag átvételére, vagy elhozhatod a csomagod a legközelebbi Átvételi pontról.

    Ha nem tudod átvenni vagy nem veszed át a csomagodat a megadott időn belül, akkor automatikusan visszaküldésre kerül a raktárunkba. Ne aggódj, amint visszaérkezik hozzánk, kapcsolatba lépünk veled és visszaküldhetjük a csomagod, ha továbbra is igényt tartasz rá.

    Megjegyzés: Csak egyszer tudjuk visszaküldeni a csomagod és a rendelésed automatikusan visszavonásra fog kerülni a második próbálkozás után.

Technikai problémák

  • Hol tudok feliratkozni a hírleveletekre?

    Ha feliratkozol a hírlevelünkre, akkor biztosan nem maradsz le a legújabb híreinkről vagy a legfrissebb ajánlatainkról.

    A legegyszerűbben úgy tudsz feliratkozni, ha legörgetsz a "Főoldal" aljára, beírod az e-mail címed és már kész is - feliratkoztál a hírlevelünkre. Ráadásul, ha feliratkozol még egy köszöntő kedvezményt is kapsz.

  • Nem tudok bejelentkezni a fiókomba.

    Ha eljutottál a bejelentkezési oldalunkra és egy olyan üzenetet kapsz, ami azt állítja, hogy az e-mail címed/jelszavad nem helyes, kövesd a következő lépéseket:

    • Győződj meg arról, hogy a fiókodat sikeresen létrehoztad, amikor beregisztráltál az oldalunkra - kellett kapnod egy "Üdvözlünk az eyerimen" e-mailt. Amennyiben nem kaptad meg ezt az e-mailt elképzelhető, hogy a regisztráció során elírtad az e-mail címed így a fiókod nem jött létre.
    • Ne feledkezz meg arról, hogy nem hozol létre fiókot azzal, hogy feliratkozol a hírlevélre, ehhez egy különálló regisztrációra van szükség.
    • Győződj meg arról, hogy ugyanazt az e-mail címet használod, amelyet a regisztráció során megadtál.
    • Amennyiben nem emlékszel a jelszavadra, kattints az "Elfelejtetted a jelszavad?" hivatkozásra a bejelentkezési oldalon. Írd be az e-mail címed és küldünk neked egy e-mailt egy hivatkozással, amely lehetővé teszi számodra a jelszó újbóli beállítását és a fiókodhoz tartozó új jelszó létrehozását.
    • Ha ezek után sem tudsz bejelentkezni, akkor vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és add meg a lehető legtöbb problémát érintő információt, beleértve a hibaüzenetről szóló képernyőfelvételt, illetve azt, hogy eddig mit csináltál és mi igyekszünk orvosolni a problémát.

  • Be kell regisztrálnom ahhoz, hogy vásároljak tőletek?

    Nem szükséges.

    Minden rendeléssel kapcsolatos információról tájékoztatunk e-mailen keresztül. Azonban, ha beregisztrálsz, akkor a jövőbeli rendeléseid villámgyorsak és könnyűek lesznek. Bármikor megváltoztathatod és szerkesztheted a lakcímedet, megnézheted a múltbeli rendeléseidet, frissítheted a fiókadataidat és minden alkalommal, amikor visszatérsz hozzánk rengeteg időt spórolhatsz meg a rendelés befejezésénél.

    Megjegyzés: A módosítások, amelyeket a fiókadataidban változtatsz nincsenek hatással a jelenlegi megrendelésedre. Pl.: ha megváltoztatod a kézbesítési címed, az már csak a következő rendelésedre lesz érvényes.

  • Hogyan tudok leiratkozni az e-mailekről/hírlevelekről?

    Amennyiben nem szeretnéd a továbbiakban megkapni a hírlevelünket, leiratkozhatsz a hírleveleinkben található "Leiratkozom" hivatkozásra kattintva.

    Ha meggondolnád magad és újra fel szeretnél iratkozni, ugyanúgy feliratkozhatsz, ahogy azt először tetted, azonban nem fogsz újabb köszöntő kedvezménykódot kapni mellé.

  • Ha elfelejtettem a jelszavam akkor azt hogyan állítom vissza?

    Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor nagyon egyszerű visszajutni a fiókodba.

    Menj a bejelentkezési képernyőre ide kattintva, de megtalálhatod a képernyő jobb oldali sarkában is. Kattints az 'Elfelejtetted a jelszavad?' hivatkozásra és írd be az e-mail címed. Hamarosan kapni fogsz egy e-mailt a jelszavad visszaállítását lehetővé tevő hivatkozással.

  • Nem tudok fizetni az oldalatokon, mit tegyek?

    Nagyon sajnáljuk, hogy problémába ütköztél a rendelésed befejezése során.

    Győződj meg arról, hogy a szükséges fizetési lépés megkísérlése helyesen történt: gondolunk itt a kártyaszámra, névre, e-mail címre stb. Amennyiben a probléma továbbra is fennáll egy bizonyos fizetési móddal kapcsolatban, a legegyszerűbb módja a fizetés befejezésének az, ha amennyiben ez lehetséges, egy másik fizetési módot választasz a listáról.

    Ha továbbra sem tudsz fizetni, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és add meg a lehető legtöbb problémát érintő információt, beleértve a hibaüzenetről szóló képernyőfelvételt, illetve azt, hogy eddig mit csináltál.

  • Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, minden rendben van?

    Ha nem találod a visszaigazolást a rendelésedről, kövesd a következő lépéseket:

    • Nézd meg, hogy nincs-e a fiókodban a Spam vagy a Promóciók fül alatt
    • Győződj meg róla, hogy sikeresen befejezted a rendelésedet (sikeres fizetés)

    Ha így sem találod a rendelésed visszaigazolását, akkor lehetséges, hogy elírtad az e-mail címed vagy a fizetésed sikertelen volt. Arra kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal és mondj el nekik minden információt a problémáddal kapcsolatban és mi igyekezni fogunk megoldani azt.

  • Rendeléssel kapcsolatos problémák
  • Fizetés, promóciók & kedvezmények
  • Termékek, márkák & készlet
  • Visszaküldés & visszatérítés
  • Szállítás & kézbesítés
  • Technikai problémák
  • Hogyan küldjem vissza a csomagom
  • Kérdések